Volgers

vrijdag 11 september 2015

Ook ik ben overstag gegaan voor la Provence.

Hoi blogmaatjes,

Zoals de kop van mijn bericht al aangeeft ben ook ik aan de slag gegaan met de Studio Light, La Provence lijn, maar natuurlijk wel mijn eigen draai eraan gegeven.
Ik ben nl. niet zo goed in namaken van voorbeelden....
Dus een beetje Studio Light, en de rest is eigen invulling.

Het mooie designpapier is ook van Studio Light, dezelfde lijn, ik heb het gecombineerd met wit glanspapier en paars cardstock van Color Core.
De mal links is van Spellbinders, en het hekje van Poppy, behandeld met frantage old silver, de bloemetjes van Magnolia. de houten bloemetjes zijn van Rive Creatief en de vlinder van de Action, alles behandeld met Distress Walnut Stain. Verder natuurlijk weer pareltjes en lintjes, wondgaasje en geborduurd randje zijn bijna standaard aanwezig.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, ik hoor het graag, fijn weekend allemaal.

Liefs Liebeth

ps. ik wil met dit kaartje meedoen aan de challenge van de Egel, 3 van dezelfde....3 bloemetjes van hout en 3 bloemetjes in het paars.

15 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een schitterende lijn dat vind ik ook. Ben er zelf ook al mee aan de slag gegaan. Dit kaartje is prachtig geworden hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heel verwerkt top kaartje !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Liesbeth...het is alsof ik die lekkere lavendelgeur ruik....SCHITTEREND!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. héél mooi! leuk als je een toffe basis hebt met passende papiertjes en plaatje en je creativiteit doet de rest!
    fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel Liesbeth, wat een mooi kaartje. Ik zag al meerdere kaarten met deze lijn, maar allemaal prachtig.
    Dank je dat je meedoet bij ons van de Egel. Leuk!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat schitterend, Liesbeth. Echt een juweeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. helemaal leuk is ie ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart Liesbeth!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie en fleurige kaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Liesbeth, dat gaat vast goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Liesbeth !!
    Groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Super mooie kaart zeg ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze '3 of a kind' Challenge !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth