Volgers

dinsdag 1 december 2015

En dan nummer 2......

Hoi blogmaatjes,

Dar ben ik weer, een volger minder helaas voor de candy maar dat heb ik zelf niet in de hand, dus wie nog mee wil doen.....nog 5 volgers te gaan, en de candy begint er mooi uit te zien, dit om jullie een beetje nieuwsgierig te maken.
Zoals in mijn vorige bericht stond, er is nog een tweede uitvoering van de Scrap 'n Chat van Hobbyvision, die krijgen jullie nu te zien.
Ook hier heb ik weer Pion Designpapier gebruikt, maar dan in een andere kleurstelling.
Deze (ex) collega is afgelopen jaar ook moeder geworden dus vandaar een ander uiterlijk.
De band om het geheel bij elkaar te houden.

De kaart nog ingeklapt.

En helemaal uitgeklapt.

De binnenkant.

En met het middendeel.

Met foto van de ontvanger met haar zoontje.

linkerkant open.

en de rechterkant open.
Ook hier weer veel verschillende mallen gebruik, en ook gecombineerd met kraft, het blijft zo mooi te combineren, verder ook de nodige gaasjes, pareltjes lintjes enz.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, ik lees het weer graag.....

Liefs Liesbeth

ps. kan ik weer verder met de kerstkaarten, pfffff hele klus weer als je blijft uitstellen.


8 opmerkingen:

  1. Dit is ook een schatje Liesbeth! Ziet er heel mooi uit!
    Die kerstkaarten breken mij ook een beetje op dit jaar, ik werk ook zo veel! Ik doe mijn best!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart ik wil deze ook nog eens maken het is zo'n mooi model.
    En bij mist er ook weer een volger? Maar wie weet haal je deze maand de 400 volgers nog!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier kan ik maar een woord voor vinden WAUWWWWWW. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bjoetie! Supermooi gemaakt in deze papiertjes, met die mooie mallen en tof met de foto erbij, lekker persoonlijk!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dit is gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie creatie.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Net als de vorige is dit ook weer een prachtige kaart / creatie. Veel mooie details.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik zag ook dat er een volger af is :-( Dat was geen echte, denk ik dan... Je kaart is in ieder geval een prachtig kunstwerk! Leuk ook hoe je de mooie randstans hebt gecombineerd met ricrac lint! Goed idee. Enne, die kerstkaarten, dat uitstellen, daar heb ik nou helemaaaaaal geen last van, mmmm. En dat terwijl het echt heel leuk is om te doen. Veel pplezier in ieder geval, als je eenmaal de slag te pakken hebt gaat het soms heel snel.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth