Volgers

dinsdag 1 maart 2016

Nieuwe challenge bij 't Scraphuis.

Hoi blogmaatjes,

Even een kort berichtje hier om jullie te melden dat er weer een nieuwe challenge van start gaat vandaag bij 't Scraphuis.
Deze keer is het "alles mag", en dat kwam mij even heel goed uit want geveld door de griep lukte het me niet meer iets nieuws te maken, en deze had ik nog niet gepost hier.
Ik hoop dat jullie weer gezellig meedoen, dit kan door je kaart te plaatsen op de FB pagina van 't scraphuis.
De stempel is er eentje van Lily of the Valley, ingekleurd met distress inkt.
Ik hoop dat jullie gezellig meedoen, de hele maand maart de tijd.

Creatieve groetjes 
Liesbeth


9 opmerkingen:

  1. Gelukkig had je nog deze leuke kaart liggen om te laten zien en ik wens je heel veel beterschap!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een toppertje, hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie stempel! prachtig geheel. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach de griep! vervelend altijd! Gelukkig had je nog een kaartje liggen! Erg jammer dat ze een challenge alleen via facebook hebben! Schattig kerstkaartje Liesbeth.
    Veel beterschap hoor!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart Liesbeth.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je nog iets had Liesbeth en echt niet de minste hoor...Het is een heel lief kaartje met een schattig stempeltje.Leuk model, leuke malletjes gebruikt...een prima kaartje dus om vandaag te gebruiken. Snel beter worden hoor meis....xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kaart Liesbeth.
    En beterschap gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed zeg dat je nog iets liggen had ... Het is een prachtig kaartje Liesbeth, prachtig modelletje en leuk stempeltje !
    Veel beterschap Liesbeth !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een schitterende kaart liesbeth, er is zoveel moois op te zien...KNAP gedaan weer!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth