Volgers

zondag 3 april 2016

Challenge 66 bij We Love Vintage Challenges.

Hoi blogmaatjes,

Toch weer een berichtje van mij hier op mijn blog.
Vandaag gaat challenge 66 van start bij We Love Vintage Challenges.
Wat was het ook leuk om te zien dat er met de jubileumuitvoering van het blog mensen de juiste kaarten bij ons gevonden hadden, en gefeliciteerd Aartje met je prijs, altijd leuk om iets te winnen natuurlijk.
Vandaag hebben we een leuke challenge nl. een BINGO challenge.
                                            
Het is de bedoeling dat jullie een BINGO gaan maken op jullie vintage kaartje, dus horizontaal of verticaal, of kruislings. Dus keuze genoeg, met zoveel vintage elementen moet dat vast gaan lukken.
De sponsor van deze challenges 
En daar is veel moois te vinden hoor.
Dit is mijn bijdrage geworden.
Ik heb een label gemaakt en de onderste rij van de BINGOkaart gebruikt.
Ik hoop dat jullie het wat vinden en gezellig meedoen.
Ga zeker eens een kijkje nemen op het Vintageblog om de mooie creaties van het DT te bewonderen.
Jullie hebben weer 2 weken de tijd om deel te nemen.
Bedankt voor jullie bezoek, en ik lees het weer graag wat jullie ervan vinden.
Fijn weekend,

Liefs Liesbeth


5 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth