Volgers

zaterdag 19 november 2016

Kerst met I Wish DP van Maja Design



Hoi blogmaatjes,

Iedereen lekker druk met de kerstkaarten? Van mijn goede voornemen om er in januari al mee door te gaan is maar voor een klein deel gelukt hoor.
Ben niet helemaal met nul moeten beginnen maar nog wel enkele te gaan, nu mijn voornemen aangepast (als ik inspiratie en tijd heb) elke dag eentje.
Het DT werk kerstkaarten zit erop, dus de volgende gewoon zonder opdracht.


Bovenstaande kaart is er eentje van, in eerste instantie gemaakt voor de lopende challenge bij wlvc.blogspot.com, maar ondertussen vervangen, dus kan ik deze gewoon posten hier.
Zoals de kop al aangeeft, is het designpapier van Maja I Wish, Ook de traditionele kerstkleuren vind ik erg mooi, en het blijft zo mooi het DP van Maja, ik ben fan (mochten jullie dat nog niet weten)
De poinsetta's zijn uit het setje van Noor!, de takjes van Marianne Design, en de borders uit glanzend papier zijn de wat oudere van Memorybox.
Verder weer de nodige frutsels erop. 
Dankjewel nog voor jullie leuke en lieve reacties op mijn eerdere berichten afgelopen week, het was weer een feestje om ze te lezen (en beantwoorden)
Fijn weekend allemaal, ik ga vanmiddag aan de High Tea, dus gaat dat hier zeker lukken.

Liefs Liesbeth

2 opmerkingen:

  1. Prachtig weer hoor, zo ook je vorige kaart. Echt schitterend.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog bedankt voor je antwoord op mijn vraag Liesbeth! Je hebt met deze papierlijn alweer een prachtig kaartje gemaakt Liesbeth! Succes vd week met je goede voornemens! Lekker hoor een high tea!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth