Volgers

woensdag 9 november 2016

Workshopkaartje....

Hoi blogmaatje,

Even een tussendoor berichtje, gisteravond ben ik naar een verrassingsworkshop geweest bij Noor! in Waspik, en het was keigezellig, en we hebben nog een mooie kaart gemaakt ook.
Ik heb er vandaag nog even een finishing touch á la Liesbeth aan gegeven, en dit is hem geworden, ik vind hem zelf wel mooi geworden.
Benieuwd wat jullie ervan vinden.
Uiteraard zitten er veel Noortjes op maar dat lijkt me logisch, het designpapier is ook van de mooie dirty pastels serie, het plaatje van Pion, dan zit je bij mij al goed hihihih
De basis is een DDBD mal.
Ik heb er zelf nog wat extra bladeren en een strikje van Creative Expressions bij gebruikt.
Ik heb me gelijk weer aangemeld voor volgende maand, was zeker voor herhaling vatbaar.
Tot de volgende blogpost maar weer.
Liefs Liesbeth

3 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met een romantische uitstraling.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat boffen jullie toch, om dichtbij een workshop te kunnen volgen! Is zo gezellig met elkaar freubelen. Je kaart is prachtig Liesbeth met natuurlijk heel veel Noor stansen! Fijne dag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth