Volgers

maandag 19 december 2016

Kerstkaartjes in serie gemaakt maar toch verschillend.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag laat ik jullie een aantal kerstkaartjes zien die al gearriveerd zijn die ik uit hetzelfde designpapier heb gemaakt, het is voor ons knutselclubje en dan is dat wel zo leuk.
Ik heb designpapier van Craft and You design gebruikt, de afbeeldingen komen daar ook uit.
Hier komen ze....
De kopjes van de engeltjes als kerstbal gebruikt op kraftpapier met een mal van Nellie Snellen uit een set., achter de afbeeldingen de kerstster van Marianne Design van vorig jaar uit glitterpapier, de malletjes aan de rand zijn van Noor!, de sterretjes van Creative Expressions.

Ook hier weer glitterpapier gebruikt op de handschoenen van Marianne Design, de takjes zijn van Memorybox, het randje weer van Joy, achter de afbeelding een gedeelte van een mal van Hobbyshop Agnes, de bloemen heb ik bewerkt met glimmend pasta maar dat is helaas niet zo goed te zien op de foto.

Ook hier weer kraft en glitterpapier gebruikt, de kerstbloemen zijn van het setje van Joy ook de sterrenrand en de sokjes aan de lijn, de hulsttak van Creative Expressions. Achter de afbeelding heb ik een mal van Léane gebruikt, heb hem doorgeknipt en passend gemaakt.

Op deze wel erg veel Noortjes gebruikt, achter de afbeelding, het randje, de band middenin, de sterretjes zijn van Memorybox, de takjes van Marianne Design. Ook hier weer kraft en glitterpapier.

Ook deze hetzelfde recept wat papier betreft, en ook de Noortjes weer volop aanwezig, lijkt wel of ik aandelen heb, maar dat is niet zo hoor.....
Ik hoop dat jullie het een leuke serie vinden, ik lees graag jullie reacties, daar doen we het tenslotte voor.

Tot de volgende blogpost maar weer.
Liefs Liesbeth





8 opmerkingen:

  1. Woooow Liesbeth wat een 4-tal schitterende vintage kerstkaartjes...zo schattig met die engeltjes erop en prachige stansjes gebruikt...TOPPIE!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Engeltjes...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende serie Liesbeth....wat ontzettend leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaarten Liesbeth. Zo mooi met het kraft.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige vertederende serie kerstkaarten Liesbeth. Heel mooi en heel lief, geluksvogels die deze mooie kaarten mogen ontvangen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Woww dat zijn gave kaartjes zeg,
    toffe kleuren, heel mooi ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo...dat ziet er prachtig uit!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth