Volgers

dinsdag 28 september 2010

Magnolia beterschapskaartjes.

BETERSCHAP VOOR IEDEREEN DIE ZIEK IS!
Een kaartje ipv. een bloemetje voor de zieke collega's van mijn echtgenoot! Ik kan ze hier gerust plaatsen want niemand van die collega's zal dit lezen, maar ik heb al wel volgers hihihihi, grappig, maar wel heel erg leuk!
Maandagavond is altijd mijn home-alone avond, dus heb ik lekker op mijn kamertje zitten freubelen.
De avond was om voor ik het in de gaten had.
Magnolia, altijd leuk en schattig, en het papier van Basic grey had ik al een hele tijd liggen.
Vandaag ga ik eerst eens uitvogelen hoe ik mijn mooie layout van Ingrid terug krijg.
Want hij is plotseling verdwenen en dat is niet de bedoeling (ik zal natuurlijk zelf wel wat verkeerd hebben gedaan, maar kan mijn ontwerp ook niet meer wijzigen) Iemand TIPS?

Zoals jullie wellicht zien, heb ik het gelukkig weer allemaal terug (ongeveer dan!) pfffff.

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth