Volgers

zondag 19 september 2010


Nog een kaartje gemaakt voor mijn vriendin die morgen jarig is, nu ben ik zelf bloemen aan het maken geslagen, als experiment, ik vind ze zelf wel mooi geworden al is het op de foto niet helemaal duidelijk.
Ze blijven leuk om in te kleuren die "magnolia" stempels.
Ik zie dat de copicmarkers erg populair zijn maar ik blijf ze voorlopig inkleuren met mijn Derwent kleurpotloden, ik heb mijn doos pas een jaar en ik vind het kaarten maken als hobby al erg in de papieren lopen. Maar ik vind het moeilijk te weerstaan allemaal, zoveel leuke nieuwe dingen telkens weer.
Het lijkt me leuk als jullie een reactie achterlaten of evt. nog leuke TIPS.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth