Volgers

donderdag 30 september 2010

verjaardagskaartjes Magnolia.


Goede morgen,
Ik heb gisteren weer twee kaartjes gemaakt met de Magnolia-stempeltjes.
Mijn dochter vroeg of ik een kaartje voor haar bazin wilde maken voor haar verjaardag en heeft zelf de stempel en het papier dat bij haar past uitgezocht (het blokje van Basic grey).
En dit zijn ze geworden, ik vind ze zelf wel cute al is de kleur oranje niet echt MIJN ding, maar wel haar  favoriete kleur, dus vandaar!
Vandaag voor het eerst een sollicitatiegesprek, spannend, jullie lezen hier wel of het wat is geworden, DUIMEN!!

2 opmerkingen:

  1. hallo liesbeth
    via het derwent blog ben ik op jou
    blog gekomen
    en ben gelijk volger geworden
    je maakt mooie kaartjes
    hopelijk kom je bij mij ook
    eens kijken
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth, ben gelijk een kijkje komen nemen op je blog, wat maak jij mooie kaartjes zeg!

    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth