Volgers

zondag 7 november 2010

Dressed to Party!

Vandaag heb ik een eerder met mijn Derwentpotloden ingekleurd stempeltje van Magnolia verder verwerkt in een kaartje.
Het is weer een cute-kaartje geworden vind ik zelf, maar dat kan ook moeilijk anders met de kleur rose, in combinatie met een magnolia-tilda stempeltje.
Verder heb ik gebruikt: Eline's house papier, malletjes van Crealies en een nestabilitie. een stuk van een taart-onderlegger, en een lintje, vlindertje, en pareltjes. Tekstje heb ik zelf gemaakt op de computer en uitgeprint.
Ik vind hem zelf wel lief geworden, ben weer benieuwd naar jullie reacties.
Voor de wandelliefhebbers onder de freubelaars heb ik ook nog een nieuw item geplaatst op mijn wandelblog, de link vinden jullie in de zijbalk!
creatieve groetjes weer
Liesbeth

2 opmerkingen:

  1. Trudy zei
    Wat een geweldige kaart Liesbeth,
    en wat een leuke bloemen
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje Liesbeth, ja rose is blijft een geweldig kleurtje!!
    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth