Volgers

donderdag 11 november 2010

Kaartje gemaakt voor de Kerst en de Double Dutch Challenge

Hallo bezoekers.

Ik heb vandaag een kaartje gemaakt met een Magnoliastempeltje en papier van Websters pages.
Ik wil met dit kaartje ook meedoen aan de Double Dutch Challenge, ik vond het een leuke opdracht om uit te werken
Het kaartje is best wel druk vind ik zelf, maar het is weer eens iets heel anders dan de cute-tilda kaartjes.
Ik ga hem insturen en wens jullie nog een fijne knutseldag, want voor wat anders is het hier geen weer!
En voor diegene die naar de Kreadoe gaan, veel plezier, en niet alles opkopen, misschien dat ik zondag nog ga....maar dat is nog niet helemaal zeker.
gr. Liesbeth

4 opmerkingen:

  1. Hallo Liesbeth, ik vind het een heel leuk kaartje geworden. Mooi papier ook en zo geinig dat koordje aan die knoop.
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart Liesbeth.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi liesbeth
    het is een scheetje hoor
    met dat touw
    leuk gedaan
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth