Volgers

maandag 22 november 2010

Snoesje Merry Christmas!

Hallo, daar ben ik weer,
Ik heb nog maar eens een kerstkaartje gemaakt, vandaag 2 snoesjes met distress ingekleurd en er eentje afgemaakt vanavond. Ik heb nog getwijfeld of ik hem wel zou posten want het kleuren met distress is nog niet echt mijn ding, misschien toch maar weer met de derwentjes aan de slag?
Papier is van Bo Bunny, malletje van Crealies, lintje pareltje,sterretje.....dat was het weer.
Creatieve groetjes weer.
Liesbeth

5 opmerkingen:

  1. Oh, lief lief lief!! Mooi dat blauwgroen en een heel klein beetje lila erin. Super!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren heb je gebruikt en je hebt snoes leuk ingekleurd hoor, even blijven oefenen, zal je zien hoe leuk het ook is.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owwww, wat een lief kaartje heb je gemaakt zeg, heerlijk die kleurtjes, echt superrr !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi liesbeth
    ik heb gister avond laat
    een reaktie op je kaart gegeven
    en nu zie ik hem niet meer
    maar ik vind het een hele mooie hoor
    heb jij dat bericht verwijderd??
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth