Volgers

zondag 21 november 2010

Veel liefs!

Na een heerlijke wandeldag gisteren is het nu weer freubeltijd. (voor de wandelliefhebbers, ik heb mijn wandelblog in mijn sidebar staan)en anders kom je er hier.
In de tijd van de vele kerstkaartjes vond ik het wel leuk om tussendoor even een ander kaartje te maken.
Ik was zo lekker aan het oefenen met de distress dat ik dit Snoesje heb ingekleurd met de distress, helemaal andere kleuren dan mijn vorige kaartje voor de kerst. Het papier heb ik vorige week gekocht bij Hobbidee in Breda en is van Jack & Jill, ik zag het liggen en was meteen verkocht. Het is trouwens een erg leuke winkel aan de Haagweg, ik heb ontzettend moeten zoeken zonder tom-tom om het te vinden, maar werd voor mijn zoeken beloond in de winkel met een lekker vers kopje koffie, ontzettend aardig.
Ben weer benieuwd naar jullie reacties, maar ik ben er zelf redelijk tevreden over voor een tweede poging met de distress.
Creatieve groetjes weer, en ik ga weer aan de slag op mijn kamertje, weet nog niet waarmee maar dat zien jullie vanzelf verschijnen hier op mijn blog.

7 opmerkingen:

  1. hoi liesbeth
    het is weer een leuke kaart zeg
    jammer dat je het malletje niet goed ziet wat je verstopt hebt hahaha
    en het kleuren met de distress gaat je goed af he
    ik heb gister voor het eerst een plaatje met distress gekleurd nou nou dat wil je niet weten
    haha lieve freubel groetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje zo met zo'n Snoesje erop. Heel lieve bloemetjes ook!!
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Liesbeth, kwam zo al surfend op je wandelblog terecht maar kon daar helaas geen reactie achterlaten. Dan maar via dit blog. Als je het leuk vind kunnen we elkaars link ruilen.
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig geworden. Mooi ingekleurd hoor!!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woww, wat een pracht van een kaart zeg, schitterende kleurtjes !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Liesbeth
    prachtig die kleuren.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaart geworden ,mooi

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth