Volgers

vrijdag 25 februari 2011

Happy Birthday to you.......zeg het met bloemen!

Mijn tweede en tevens laatste kaartje voor vandaag, is met dezelfde stempel als die van vanmiddag, en ook deze heb ik ingekleurd met de distress maar nu in de kleur oranje.
Color core papier gebruikt in twee kleuren oranje en daarbij groen, het designpapier is uit een paperpad van Basic Grey, de vlinders zijn van een mal van Joy en bewerkt met glimmermist, verder nog een bloem en swirltakje van Marianne Design, ook de achtergrond is een Marianne Design mal, dubbel uitgevoerd, en verder nog een tekststempel in het midden geplakt en pareltjes gemaakt met een perlenpen.
Nu liggen nog de twee met derwents ingekleurde exemplaren te wachten, maar niet meer vandaag!
Fijn weekend allemaal, en reuze bedankt voor al die lieve en leuke reacties telkens weer.
Nog even een laatste toevoeging, ik zie net dat ik de challenge bij Create4 fun gewonnen heb, de eerste keer voor mij dat ik een challenge gewonnen heb, dat smaakt naar meer natuurlijk.
Groetjes Liesbeth

7 opmerkingen:

  1. Mooie warme kleuren... En gefeliciteerd met je prijs bij Create4fun!
    Prettig weekend...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig met al die vrolijke bloemetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Liesbeth!
    en gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart, mooie kleurengebruikt!!
    en die vlinders zijn ook super.
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtkaart Liestbeth, ik vind hem keigaaf ! groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart met zoveel mooie details

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth