Volgers

maandag 14 maart 2011

Inhoud candy bekend! Laatste kans, morgen maak ik de winnaar bekend!

Hallo medebloggers en trouwe volgers.
Vandaag is de laatste dag om een kansje te maken op mijn candy.
Ik ben niet erg actief geweest de laatste week maar heb wel een mooie candy samengesteld voor de winnaar.
Ik zal de foto's vandaag plaatsen en morgen maak ik bekend wie de winnaar is.
Dus heb je jezelf nog niet aangemeld, laatste kans!
Ik zal hem even kort samenvatten en denk dat er voor "elk wat wils" inzit.
De eerste foto:
knipvellen en pyramideboekje, borduurgaren en borduurpatronen-boekje (hobbydols) en goud en zilverkleurige stickervellen.
De tweede foto:
 Tim Holtz scrappapier de rose uitvoering: met bijpassend bazic en color-core papier.
diverse stempelafdrukjes, clearstempels baby, cute squares van LOTV, papier-kleedjes, meeldraadjes en bijpassende bloemetjes van Wild Orchid Crafts.
De scrapvellen heb ik wel doormidden gesneden omdat het anders als pakketpost verzonden moet worden.
Nog even afwachten tot morgen wie de "gelukkige" winnaar is.
Ga ik nu eindelijk weer zelf aan de freubel.
gr. Liesbeth

5 opmerkingen:

  1. Wow Liesbeth ziet er goed uit
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowie das een gave candy, nou hoop ik helemaal dat ik hem ga winnen, nou nog een nachtje slapen, spannnend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow there a gorgeous candy
    I still don´t have a blog myself and my adress is: snowbird@freenet.de
    I hope I can have a chance to win.Would love to win this
    hope you have a marvelous week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige candy Liesbeth, ik hoop dat diegene die hem mag winnen er heel veel plezier aan mag beleven!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow zeg, dat ziet er om op te eten uit zeg ! jummie candy hoor ! liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth