Volgers

dinsdag 22 maart 2011

Vrolijke Tilda, wat wil je met dit heerlijke lenteweer!

Gisteravond heb ik het volgende kaartje gemaakt maar omdat het fototoestel niet thuis was heb ik maar gewacht met posten tot vandaag, anders is het allemaal dubbel werk.
Worden jullie ook zo blij van dit heerlijke lenteweer? Nou, ik in ieder geval wel hoor, daar kunnen al die afwijzingen op sollicitaties niks aan veranderen, dan maar gewoon lekker genieten tot er wat op mijn pad komt.
En heb ik wel lekker veel tijd om tussendoor te freubelen.
Magnoliastempel, Maya designpapier, colorcore in verschillende kleuren, mallen van Nellie Snellen en spelbinders,achtergrond van Tilda is geembossed met de cuttlebug, verder plaksteentjes en een erg mooi lint dat ik al lang had liggen maar nog nooit gebruikt, ik heb het verder maar niet te druk gemaakt, zonde van het papier als je er niks meer van ziet, een veertje kon nog net!
Sketch is van Sketch Saturday waar ik dit kaartje ga posten.
Ik heb nog een paar afdrukjes ingekleurd liggen met de derwents, daarna ga ik weer verder oefenen met de copics en distress, zijn mijn dagen eigenlijk nog te kort!
Groetjes Liesbeth en, bedankt weer voor het langskomen en de lieve reacties.

12 opmerkingen:

  1. Wat een schattig, lief kaartje Liesbeth!!! Hele mooie details ook!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liesbeth, wat een super mooi kaartje!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Liesbeth,
    Weer een prachtig kaartje.
    Inderdaad, soms vind ik het ook zonde dat het papier bedekt wordt en probeer ik het kaartje dan zo sober mogelijk te houden.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die weer fraai geworden. De geëmboste achtergrond vind ik heel leuk gedaan.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig is dit lekkere lente kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helmaal mee eens.... heerlijk genieten van het mooie lente weer!
    Net als je kaartje, echt supers!!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig en wat genieten hè!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart heb je gemaakt en geniet nu maar lekker van het zonnetje, zolang het duurt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer mooi Liesbeth!!! succes met de challenge
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card! :)
    Tilda looks so pretty and your card design is wonderful!

    Thank you for joining at Sketch Saturday this week :)

    Hugs,
    Karita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth