Volgers

zaterdag 16 april 2011

Zie het als 'n Bedankje voor al mijn lieve trouwe volgers!

Het gaat een ietsie pietsie beter met me, merk wel dat ik afleiding heb in het freubelen, ik doe maar waar ik zin in heb. Injectie B12 heb ik gehad en heb weer een beetje meer energie, verder geen nadere bijzonderheden uit het bloedonderzoek gekomen, dus is de pijn idd. van de fibro.
Maar goed, nu lang genoeg er bij stil gestaan, we gaan verder, rustig aan, maar toch!
Ik heb een takjeskrans versierd voor op de voordeur, en hij hangt al een paar dagen, dus tijd om hem aan jullie te tonen.
Bedankt voor jullie lieve reacties!
Gr. Liesbeth

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie paaskrans Liesbeth
    dat zal wel super gezellig staan zo op de voordeur.

    Fijn weekend!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. card en box bij ladym16 april 2011 om 20:58

    wat gezellig zo,n mooie paaskrans ik hoop voor je dat je gauw weer wat energie zal krijgen gr maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh hij is echt mooi. Gezellig hoor zo'n krans op je deur. Leuk dat je toch plezier hebt aan creabea bezig zijn. Ik weet uit ervaring: doe even alleen de dingen die je leuk vindt, de rest komt echt ook wel weer. Zorg goed voor jezelf.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liesbeth, heel veel sterkte!!! En we zien hopelijk over een tijdje weer mooie creaties langs komen!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth, leuk om even iets van je te horen. Ik hoop dat je een beetje kunt genieten van het mooie weer (af en toe in de tuin zitten misschien??). Prachtige paaskrans, hopelijk knap je toch weer snel een beetje op. Liefs, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel veel sterkte en kracht hoor ! En supergave krans heb je gemaakt !!
    Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Liesbeth,
    Via via op je blog terecht gekomen en je krans bewonderd. Gezellig en leuk op je deur.
    Je andere creaties bekeken en ik ben helemaal weg van de kaar die je op 7 april hebt gemaakt.
    Wat een leuke kleuren en details. Hij springt er echt uit.
    Je "verhaal"ook gelezen. Ik ken dat gevoel wel een beetje. Een hoop dingen willen doen en dan gaat het even wat minder. Ik ga vaak over mijn grenzen, maar vind ook zoveel dingen leuk.
    Ach, dan maar even bij tanken.
    Berichtjes lezen is ook leuk hoor.
    Ik hoop dat je na mijn complimentjes weer wat meer zin krijgt. Ik heb net een schitterende candy weg gegeven. Misschien doe je een volgende keer mee.
    Kom eens een kijkje nemen zou ik zeggen en ik kom nog weleens vaker langs.
    Hartelijke groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie paaskrans Liesbeth!
    ik hoop dat je gauw weer wat energie krijgt.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige paaskrans en wat zal ie mooi pronken op je voordeur!!
    Ik wens je alle sterkte toe en ik hoop dat je weer snel mag genieten zonder pijn.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie krans liesbeth en heel veel sterkte met alles . Ook ik heb er fm bij en weet wat het soms met je doet . Hoop dat je snel weer wat kunt genieten van alles en lekker kunt freubelen.

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth