Volgers

dinsdag 24 mei 2011

Birthday Tilda met Pion Designpapier.

Hallo, eindelijk weer een kaartje gefabriceerd vandaag.
Ik had al een paar weken enkele velletjes van het mooie papier in huis, maar er nog niks mee gedaan, geen inspiratie voorhanden.
De sketch is van Just Magnolia waar ik het kaartje ga plaatsen.
Bloemetjes en randje gemaakt met mallen van crealies en nelly snellen en een nestabilitie voor de binnenkant die ik ook versierd heb. Verder een ponsje gebruikt, een lintje en wat plakpareltjes.
Het ecru randje heb ik eerst geembossed met de cuttlebug en daarna met de distress inkt behandeld.
Ik vind het papier te mooi om het helemaal vol te plakken, wat jullie?
Ik heb voor de verandering de derwents weer gebruikt vanwege de kleuren.
Alle randjes zijn behandeld met distress mild lavender.
De foto's zijn gemaakt met mijn mobieltje want onze camera is gesneuveld afgelopen weekend.
Ik hoop dat het toch een beetje overkomt wat het is geworden!
Bedankt weer voor jullie trouwe lieve reacties.
ps. bijna vergeten: Voor de tekst heb ik een digi gebruikt in combinatie met een stempel van Nicole.
Gr. Liesbeth


8 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth, wat een prachtig kaartje is dit. Mooie kleurtjes en je mobiel maakt geen slechte foto's. Dat papier van de binnenkant is ook schitterend zeg. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi geworden, jammer dat de foto;s wazig zijn, heb je een scanner? Dan zijn die vaak duidelijker,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi sweetie this is just gorgeous love the colours that you have chosen, thank you for joining us with our sketch this week at Just Magnolia/Hanglar & stanglar, big hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Liesbeth, wat een prachtige kaart is dit geworden. Mooie sketch, ik had hem ook al op mijn lijstje gezet om mee aan de slag te gaan.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Liesbeth, de schets is schitterend en het papier helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb deze sketch ook gebruikt. Ik vond hem heel leuk. Jouw kaartje is ook weer een beauty geworden. Heel mooie rand heb je gemaakt en je bloem is ook fantastisch zo uit hetzelfde papier.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi liesbeth
    kon niet eerder reageren
    maar het is een schatje
    heel mooi
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth