Volgers

donderdag 28 juli 2011

Condoleance niet zo leuk maar ook nodig! Number one in green.

Hallo hallo.

Wat een leuke reacties heb ik mogen ontvangen om mijn vintagekaartjes, dankjewel daarvoor "I love it".
Deze week even een paar andere kaartjes om te maken, zijn niet mijn favorieten maar soms wel noodzakelijk.
Ik heb me verder niet verdiept in challenges ofzo, vind ik ook niet zo passend met dit soort kaartjes.
Papier had ik er speciaal voor gekocht van Memento, met de bladeren. Ik heb deze in verschillende passende kleurtjes, de tekst van internet geplukt, mallen gebruikt van spelbinders, MD en Nellie Snellen. Joy voor de vlinder.
Verder rustig, dat vind ik ook wel zo mooi voor dit kaartje.
Ik ben nu minder actief, we hebben tenslotte vakantie en dan gaan we als het droog is lekker wandelen.
Dus als ik even niet reageer.....dan is dit de reden.
Bedankt voor het langskomen, en een reactie is altijd meer dan welkom.
Groetjes Liesbeth

11 opmerkingen:

  1. Hallo Liesbeth, schitterende kaart en wat een prachtige tekst. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Liesbeth
    en een hele mooie tekst.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooi kaartje hoor
    de tekst is ook mooi passend voor een codoleance kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig en rustige condeolancekaart. Ook je vintagekaarten zijn schitterend gemaakt.
    Ik wens je veel wandelplezier.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooie kaart met een prachtige tekst erop.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie stijlvolle kaart.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart helaas heb je ze ooit nodig
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn inderdaad niet de leuksten om te maken, maar ik weet zeker dat de ontvangers het wel enorm kunnen waarderen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en de tekst is ook heel mooi!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth