Volgers

woensdag 6 juli 2011

kaartendoosje gepimpt.

Gisteren heb ik een kistje gepimpt met papier van Pion, wat is het toch een mooi papier om iets vintage-achtigs te maken.
Het plaatje heb ik van internet geplukt en met verschillende mallen uitgestanst met de cuttlebug.
Eert heb ik het kistje beplakt met basispapier in een off white kleur, verder randjes erop gemaakt met een randpons, en een crealiesmal.
Letters gemaakt met de cuttlebug, en bloemen van crealies en MD, en natuurlijk Wild Orchid Crafts.
Ook de binnenkant heb ik uiteraard versierd maar vergeten te fotograferen.
Het is erg leuk om te doen, dit oppimpen, ik heb nog verschillende modellen kistjes staan, dus dit ga ik vast vaker doen, als kadootje ofzo met een leuke vulling, ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden!
Bedankt weer voor de leuke reacties op mijn deurhangers.
gr. Liesbeth

9 opmerkingen:

  1. hoi liesbeth

    het is een heel mooie doos geworden
    ik weet wat een verslaving het is hoor
    ik gooi ook geen doos blik of kistje weg
    alles word gepimt
    zelfs lege potten

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je leuk opgepimpt, ik heb hier 6 sigarendoosjes staan, dus heb nog wat te gaan,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whow prachtig is deze super originele doos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het mooi en lief doosjes geworden

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww Liesbeth,wat een schitterende doos,lief dat plaatje.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi Liesbeth! Ik heb de mal van de deurhanger al uitgeprint, dus morgen als ik tijd heb wordt die gepimpt:-) NOg bedankt voor je mailtje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk hoor Liesbeth.
    Ik krijg er ook helemaal zin in.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwww wat een mooi doosje heb je ervan gemaakt.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi Liesbeth en wat een mooi papier!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth