Volgers

donderdag 7 juli 2011

Teddy Bea Ballet shoes.

Vandaag heb ik voor de verandering toch maar weer eens een kaartje gemaakt.

Ik had niet goed gekeken naar de datum van de sketchchallenge, maar ik vond hem wel leuk om te maken(dus alleen wel te laat!!)
Maar goed, dat kan gebeuren. Aangezien de kleurencombi niet echt veel voorkomt bij challenges ga ik hem posten bij Stamp Something waar de opdracht een digi gebruiken is!
Nou, en dat is het in ieder geval wel, en eentje van teddybo en wel teddybea with ballet shoes.
Ook post ik het kaartje bij Bearly Mine Challenges met de challenge anything goes.
Ik vond haar gelijk al zo'n schatje dat ik haar gewoon moest hebben, met nog enkele anderen maar die komen zeer binnenkort zeker voorbij hier.
Ik heb haar ingekleurd met distress, en heb wat kleuren gemengd om zo dicht mogelijk bij het papier uit te komen. Het is een pakket met de naam Butterfly Garden van Pink Paisley, jammer dat er maar 6 verschillende (wel dubbelzijdig) in zitten, dat had ik me niet kunnen bedenken als ik de omslag van de verpakking zag, dus 4 dezelfde uitvoeringen, nou ze komen vast nog wel van pas in de loop der jaren.
Verder verschillende mallen gebruikt, tekst van de pc geplukt, blaadjes crealies, raffiatouw, en wild orchid bloemetjes. Alle randjes met distress old paper behandeld, en de buitenste eerst met de distresser geruwd.
Het balletjurkje heb ik het randje met embossingpoeder bewerkt, ziet er best gaaf uit zo (vind ik zelf) en dan nog wat pareltjes gemaakt met de perlenpen.
Ik vind de kleurencombinatie wel mooi uitgepakt, het is weer eens wat anders dan een rose balletjurkje toch?
Bedankt weer voor jullie bezoekjes, ik vind het erg leuk om jullie reacties te lezen, and for my english visitors, thanks for comming by and your lovely words.
Gr. Liesbeth

17 opmerkingen:

  1. een super mooie kaart, geweldig gekleurd en het randje met embossingpoeder is inderdaad erg mooi!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth, wat is je kaart geweldig mooi geworden. En de digi is super.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart zeg!!! Jammer dat je te laat bent, maar hij is erg mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een leukerd
    ook de kleuren combi weer eens wat anders


    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al ben je te laat, je kaart is echt prachtig! Ik ben ook helemaal verzot op de Teddy Bo's en Bea's....ze zijn stuk voor stuk zo lief...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige kaart geworden! Succes met de challenges.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig en wat een leuke stempel,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat randje vindt ik ook supergaaf, heel mooi.

    En telaat, ja dat gebeurd mij ook regelmatig. Maar het kaartje is prachtig.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lieverd op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een mooie kaart Liesbeth
    een lief stempeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous gorgeous card and such a cute image. Thank you for sharing with us at Bearly Mine this time. hugs Jackie x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absolutely gorgeous card. Love the distressing and the colours you have used.

    Thank you for joining us at Teddybo.

    Edna x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card!! I love the natural colors and all your details!!! This image is so cute and looks fabulous with those colors!!
    Thanks so much for joining us at Teddy Bo!
    :)Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is just so stunning! I love how you have coloured Teddy Bea, and those papers are beautiful.

    Thanks for playing along with us at Teddy Bo's challenge.

    Love Clairebears x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card, beautifully coloured. thanks for joining the Teddy Bo challenge. Good Luck! Colette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stunning card - sooo pretty! Thanks for joining us at Teddy Bo x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card, such a love choice of image and colours!
    Good luck with the Teddy Bo Challenge!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth