Volgers

dinsdag 26 juli 2011

Vintage in green.

Hallo hallo.
Dank jullie wel voor al de leuke reacties die jullie achterlaten, ik lees ze met veel plezier.
Manneke is weer lekker thuis, en vandaag een lekkere relaxdag die ik heb afgesloten met een paar knutsel/frutseluurtjes. Ik moet toch een beetje afkicken "lol".
Ik heb nog een vintagekaartje gemaakt in de kleuren groen/creme met de sketch van Create4fun, die lag al een aantal dagen te wachten om gebruikt te worden.
Het papier is van Maja design, afbeelding weten jullie ondertussen wel denk ik is van http://magicmoonlightfreeimages.blogspot.com, voor de verandering eens een jongetje uitgezocht bij het groen.
Mallen van MD en Nellie Snellen, bloem van Crealies, vlinder van Double do. kant en lintje, bloemetjes WOC.
Verder post ik hem bij Make my Monday vintage lace and pearls.,
Dit is toch wel mijn favoriet soort kaartje op dit moment.
Ik laat ze nog zonder tekst tot ik weet waarvoor en voor wie ik ze ga gebruiken, aan de binnenkant is daar genoeg ruimte voor, deze vind ik zo vol genoeg, zonde om het papier nog verder te verstoppen, wat jullie?

Liefdevolle groeten,
Liesbeth.

17 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth,

    Deze kaart is ook al weer zo mooi. Het gaat je erg goed af, de vintagekaartjes, super hoor!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth, ook deze kaart is weer geweldig mooi geworden.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou groen niet zo gauw als vintage kleur gebruiken, maar met wat jij er weer van maakt is ie echt geweldig mooi!!
    nee soms is minder frutsels nog mooier als teveel hoor! zou idd zonde zijn van het papier.
    groetjessssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt hartstikke mooi
    leuk prentje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het gaat je goed af de vintagekaartjes Liesbeth!!
    Deze is echt weer een toppertje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig dat je mannetje weer thuis is
    wat een geweldig leuk kaartje Liesbeth en wat een leuk plaatje.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW....this is a GORGEOUS card. Love the delicate lace behind the chiffon ribbon and the way you have added the pearls. BEAUTIFUL! Thank you so much for playing along with us at Make My Monday. Suzanne B

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh! this is so beautifully vintage, I love the colours you chose. Thansk for playing along with us at MMM. Caz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi Liesbeth, prachtig vintagekaartje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi,veel leuke details.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Liesbeth, het is weer een plaatje van een kaart en errug mooi met dat oud groen!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love your design, its a gorgeous card.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. really beautiful project - fabulous colour and detail. Thank you so much for joining in this week at Make My Monday - Jacqueline xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Really stunning creation Liesbeth. Lovely colours so perfect with the sweet image.
    Thanks for joining in again at Make My Monday and hope to see you again.
    Fliss x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth