Volgers

zondag 18 september 2011

Verjaardags groetjes met Kenny K's Biker Girl.

Hallo medebloggers,

Vandaag heb ik tussendoor nog even een kaartje afgemaakt dat ik eerder deze week al had ingekleurd met de copicmarkers.

De digi is van Kenny K met de naam Biker Girl, deze heb ik onlangs gewonnen en was mijn favoriet (samen met vele anderen) en de sketch is van Card Patterns, bij beide challenges wil ik dit kaartje posten.
Ook post ik het kaartje bij Dream Valley Challenges waar de uitdaging buttons is.
Lees ik net dat ik een pakket van Staf Wesenbeek gewonnen heb bij Greet, en dat vind ik erg leuk, ik ben dan ook heel benieuwd (zeg maar gerust nieuwsgierig).
Het papier dat ik bij het kaartje gebruikt heb is van K&Comp. samen met Kraftpapier dat ik gedeeltelijk geribbeld heb.
Roosjes gemaakt en behandeld met glimmermist en stickels, knoopjes en touw en ruiten strikje, en een leuke charm met een motor.
Verder verschillende mallen door de cuttlebug gehaald van spelbinders en MD.
Ik ben benieuwd of deze door de keuring komt, ik hoop het.....
Fijne zondag nog, en groetjes
Liesbeth

21 opmerkingen:

  1. Ja hoor, je kaart is zeker goedgekeurd. Wat een stoere digi, ze zijn toch zo leuk. De kaart is ook hartstikke mooi afgewerkt. Wat leuk dat je iets gewonnen hebt...Staf Wesenbeek heeft mooie tekeningen.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Liesbeth. Plaatje vind ik zo mooi! Gefliciteerd met je gewonnen prijs.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Liesbeth, wat een gave kaart weer, digi is super en leuke charm erbij gezocht.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth, wat een mooie kaart,heel leuk.
    Groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor wat het waard is, maar je kaart is dubbel en dwars goedgekeurd. Wat heb je weer mooi ingekleurd. En wat leuk dat karton gebruikt met de knoopjes. En je charm erbij, helemaal geweldig.
    Nog gefeliciteerd met je prijs. Ben benieuwd, maar we gaan het vast wel horen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een prachtige stoere meidenkaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je prijs! En je kaart is echt 'vet cool'...zoals mijn kids dat altijd zeggen...hihi!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart zeer stoer

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kleurencombi, mooi kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your have done a beautiful job on a very fun image. I love the added touch of the motorcycle charm. Thanks so much for joining us this week at KKKG's challenge. Good luck and hope to see you next week!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwww Liesbeth
    Wat een stoer kaartje!
    Gefeliciteerd met je prijs!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een pracht van een kaart Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowww heerlijke stoere kaart, met prachtige kleuren, leuk om met die bedels te werken he!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gooorgeous card! Love the fab image and lovely colours :-) Thankyou for joining us at Dream Valley. Mr Linky has gone walkabout but we've got your entry safe 'n' sound :-) Love 'n' hugs, Mel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowsers, just stunning! Love your colouring and the LO is perfect for the image.

    Lin - Dream Valley

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super card and great use of the buttons. Thanks for joining in with us at Dream Valley Challenges. CoB

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje zeg!!!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij KennyK's!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love THIS sassy card and every stunning bit and bauble! Wonderfully colored and great use of composition... Thank you, SO very much, for gracing Card Patterns with your fine creation!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth