Volgers

woensdag 12 oktober 2011

Ollyfant stempel KOK.

Hallo blogvrienden,

Allereerst  WELCOME aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie hier zijn komen rondkijken en je aangemeld hebben als volger, het is toch wel een fijn gevoel dat anderen je kaartjes en andere maaksels de moeite waard vinden en er wat inspiratie uithalen.
Uiteraard probeer ik ook een trouwe volger te zijn maar soms lukt dat niet vanwege tijdgebrek.
Excuses daarvoor.

Vandaag plaats ik een kaartje dat ik eerder al had ingekleurd met de distress, voordat ik op workshop ging in Leerdam bij Gretha.

Ik heb hem nog een beetje bijgewerkt en ben nu redelijk tevreden (kan altijd nog stukken beter natuurlijk)
De stempel is een clearstempel van Kars/Ollyfant, en de afbeelding is een kleine kok.
Ik vond hem wel leuk, en het bijpassende papier is ook erg leuk.
De sketch die ik gebruikt heb is van Sunday Sketch and stamp.
Ik heb geen tekst gebruikt omdat ik er eerlijk gezegd nog niet uit was welke of wat voor tekst erop moet.
Ik heb zelf de bloemen gemaakt met verschillende crealiesmallen, de sprietjes zijn van MD, achter de afbeelding heb ik mijn laatst nieuwe aankoop geplakt van Spelbinders, verder nog wat pareltjes en strasssteentjes.
Vol genoeg vind ik zelf.
Ik ben uiteraard weer heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs Liesbeth

challenge: KB Cute Monday thema Food.
                   Alphabet Challengeblog, het recept.

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stoere kaart!
    Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, ik vind de kleuren echt super!!! Vaak kun je beter geen tekst gebruiken, dan kun je hem voor meerdere doeleinden gebruiken.
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi mannenkaartje ! Ziet er mooi uit. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart Liesbeth!!
    Leuk is deze stempel ook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth
    wat een super leuk kaartje!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so sweet and I love the colour combinations. Thank you for joining us at The Alphabet challenge this week.

    Emma - The Sparkly Fairy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg leuk je kaartje
    ook een leuk kokkie

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a sweet card, I love your stamp, really sweet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Liesbeth en de kleuren kloppen prima , leuk zoals je de broek aan het papier hebt aangepast.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Liesbeth,
    Jij vind je kaart redelijk, maar ik vind hem ontzettend mooi geworden.
    Groetjes Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een creatief kokje en jij hebt de kaart lekker creatief gemaakt.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Liesbeth,
    Je kaart is weer prachtig geworden.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat mooi met al die blauw/witte blokjes! Dat past uitstekend!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. En wat een leuk afdrukje. Ik vind die broek helemaal geweldig zo bij het papier.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow! this is so gorgeous, I love the fab image and all the very scrummy details. Thanks for joining us at SS&S.

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Liesbeth!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart,leuk afdrukje,mooi ingekleurd.
    En wat een prachtig papier.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super, mooi het broekje ingekleurd net als het papier.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi!
    Love the adorable image. Love the colors and how you did your card.
    Thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog.
    Good Luck!
    -Sony DT
    Sonia-Studio60

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth