Volgers

maandag 17 oktober 2011

Toepasselijk jongenskaartje.

Hallo medebloggers,

Maandag alweer, wat gaat een week toch snel, en dan zeker het weekend.
Vanmorgen heb ik mezelf beloofd vandaag even lekker een rustdag (lees knutseldag) in te lassen.
Gisteren weer een wandeling gemaakt die eigenlijk weer iets te lang uitviel.
Maar nu mijn kaartje.
Ik heb een digi gebruikt van Karens Doodles, ik heb er al eerder kaartjes mee gemaakt.
Ik vind hem nu wel erg toepasselijk nadat Nederland kampioen is geworden met honkbal.
De challenge bij Karen Doodles Nederlandse Uitdagingenblog is een kaartje maken bij een advertentie:
Ik heb deze advertentie gebruikt ter inspiratie:

Ik heb de digi ingekleurd met distress, papier is van een Basic Grey paperpad.
Verder verschillende mallen van spelbinders.
De tekst 100% STOER is van Femke. Verder een leuke bedel van een cap, wat knopen en touw.
Ik vind hem wel lekker stoer geworden, hij is voor mijn buurjongen die woensdag zijn verjaardag viert en net op de Middelbare School zit.
Ik ben weer harstikke benieuwd naar jullie reacties.

De sketch is van A Gem of A challenge waar ik dit kaartje ga posten.
Net als bij de challenge van Karen Doodles Nederlandse Uitdagingenblog.

Fijne dag verder en groetjes Liesbeth

16 opmerkingen:

  1. prachtig is dit lekkere stoere kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super toepasselijk. Een leuke stoere jongenskaart heb je gemaakt.
    Leuke dingetjes erop gebruikt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave stoere jongenskaart Mooi hoor
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Liesbeth, en dan dat stoere ventje echt heel mooi gedaan.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele stoere kaart, super.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind hem Super idd lekker stoer en heel inspirerend die foto ,maar je kaart zal zeker goed aanslaan !!

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw superstoere kaart!! Mooie details ook!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie stoere mannenkaart ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat is dit een lekker, stoere kaart Liesbeth!!
    Zal je buurjongen vast super vinden.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Karen's Doodles NL, en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend gaaf jongenskaartje!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat mooi, echt een prachtige dig ( ik heb zelf de voetbalvariant, ook erg leuk) Papier is ook erg mooi en leuke details.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh wat een geweldige stoere kaart, prachtige details heb je erop verwerkt.
    En de advertentie pas er perfect bij.

    Gezellig dat je meedoet aan de challenge van Karen Doodles Nederland.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook deze is schitterend Liesbeth! Alles klopt weer perfect bijelkaar... Succes met de challenges!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb jij je leuk laten inspireren zeg! En wat een gave kaart, ben gek op jongenskaarten en ik vind de details op de jouwe super.

    Liefs, Karen's Doodles NL

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel erg mooi jouw kaartje,leuke inspiratie,leuk datje meedoet

    lieve gr anj KDDT-NL

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Brilliant! Thanks for playing at AGOAC....good luck! xx Jenny xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth