Volgers

maandag 5 december 2011

Kerstkaartje back in time.

Goede middag allemaal.

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik gemaakt heb met het Pion Designpapier, ik had het al een tijd in huis maar nog niks mee gemaakt, en niet omdat het niet mooi genoeg is hoor.
Ik heb ook de kerstman van het papier als afbeelding gebruikt.
De sketch is van Dutch DareCardChallenge  en ik het recept van het Duymelot Design Team Challengeblog aangehouden en wel rood-lint-swirl.
De tekst die ik gebruikt heb komt uit een vel DP van Bo Bunny timepiece omdat ik het kaartje ook wil gaan posten bij de challenge Bird is the Word waar je het woord TIME moet gebruiken.
Ik heb mallen gebruikt van Tim Holtz, de klok en filmstrip. Een rood lint gestrikt en swirls gemaakt met sizzix mallen.
Achter de filmstrip heb ik afbeeldingen van klokken geplakt, verder een wondgaasje en twee sterrenbrads.
Het kraftpapier heb ik met een stiksteek geborduurd en met de distresser behandeld, en met  walnut stain afgewerkt.
Bedankt weer voor het langskomen en ik ben weer erg benieuwd wat jullie hier van vinden.
Fijne Sinterklaasavond voor wie dat gaat vieren,
Groetjes Liesbeth

23 opmerkingen:

  1. Wat heb je de wijzers leuk gebruikt, een super leuke kaart weer!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wat ik weer allemaal op je blog zie Liesbeth!!!
    Wat hebben we toch een heerlijke hobby.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, heel mooi papier. De tekst past zo mooi bij het geheel. echt supermooi.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig hoe je dit nostalgische kaartje hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MOOI Liesbeth en je vintage kaart hieronder ook. Wat een leuke manier om de wijzers van de klok te gebruiken!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supergaaf kaartje Liesbeth, leuk dat je meedoet met de challenge van Duymelot!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie kerstkaart Liesbeth!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, Liesbeth. Leuk en met klok op de achtergrond en de wijzer heb je op een hele leuk aparte manier gebruikt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart is dit zeg, prachtige details,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Liesbeth.

    Wat een geweldig mooie kaart met mooie details.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan zeg. Ik vind het dan ook een schitterend plaatje en heel mooi gecombineerd zo met het papier. Ik hou wel van deze stijl.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij weet echt van geen ophouden alweer zo'n schitterende kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. i love how you have put the clock behind the photo and added the bow..thanks for playing at BITW

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt liesbeth!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow this is a stunner ..... so magical and sparkly .. super duper awesome .. hugz x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh wowwww Liesbeth,wat is dit een SCHITTERENDE kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig en hoe kom je op het idee om de wijzers zo te gebruiken, ik vind het super !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi!
    Beautiful card! Love the clock. Have a great day!

    Sherrie
    Food for Thought
    http://100sweets.blogspot.com/2011/12/santa-time.html

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wonderful card! I love the colours which you used!
    Thanks for playing along at BITW:)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card!!! Thanks for playing along us at Bird is the Word!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth