Volgers

donderdag 26 januari 2012

Tilda with loveshoes, 4 ever and ever.

Hallo blogvrienden en vriendinnen,

Vandaag is het echt van dat knutselweer, en omdat ik vandaag niet op pad hoef om vrijwilligerswerk te gaan doen op school omdat er gestaakt wordt, heb ik me maar even lekker op mijn kamertje terug getrokken.
Ten eerste allemaal heel erg bedankt voor de moeite die jullie toch steeds weer nemen om een reactie achter te laten, ik ben altijd zo nieuwsgierig en ik vind het geweldig om te lezen wat jullie er van vinden.
99 staat de teller vandaag dus welkom aan alweer nieuwe volgers, nog ééntje te gaan en ik ben al druk bezig om hem samen te stellen mijn candy.
Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt met de Magnolia with loveshoes die ik het afgelopen weekend al had ingekleurd, ik kwam twee uitdagingen tegen waar het thema rood wit blauw was, dus dat was niet zo heel erg moeilijk met het mooie Maya DP.
Ik heb Tilda ingekleurd met de distress, verder veel verschillende mallen van Marianne Design gebruikt, de bladeren swirl en het randje waar het lint doorheen loopt, afgewerkt met hotfix steentjes in rood en blauw (de meeste zijn onder het ovaaltje verdwenen (dat is dan weer jammer)
De sketch is van CPS Card Sketches
Ook post ik dit kaartje bij de challenge van Duymelot, een foto-inspiratie-challenge.
Rood wit blauw (kleuren van onze vlag) voor  de challenge bij Magnolia Down Under.
Verder nog wat kleine roosjes  en één grote roos van WOC behandeld met distress inkt, hartjes van hout (Xenos) behandeld met distress en embossingpoeder, verder wat witte verf, glitter en een hartjesbedel. De tekst komt van Marit (bedankt daarvoor) waar je hem zo mag downloaden.
Ik dank jullie weer voor het langskomen en tot de volgende kaart, daar wordt al aan gewerkt.


20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Liesbeth, en je hebt leuk papier gebruikt.

    Bedankt ook voor je leuke reactie, die je hebt gegeven op mijn kaart.

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is dit geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk
    en die sketch is ook leuk
    alles bij elkaar een hele leuke kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was vandaag inderdaad heerlijk freubelweer, je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt Liesbeth, dat stempeltje is ook zo'n schatje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan hoor, ik vind op een of andere manier rood, wit, blauw lastig! Je hebt Tilda ook prachtig gekleurd........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje. Vind het ook mooi zo in de hollandse kleuren. Mooi stempeltje ook deze had ik nog niet eerder gezien.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een leuk kaartje zeg, je wordt helemaal vrolijk van de kleurtjes!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth, geweldig dit kaartje!! Ik vind deze Tilda de allerleukste van de laatste release en laat mijn allerliefste zusje die nou afgelopen weekend hebben gekocht!! Als het goed is komt ze vrijdag en mijn stempelpapier ligt al klaar haha!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je de vlaggen challenge van MDUC leuk vertaald. Ik kon er maar moeilijk mee uit de voeten.
    Jij hebt er een plaatje van gemaakt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi liesbeth
    toch lekker als het weer slecht is en wij bloggers heerlijk kunnen freubelen en dan ook nog een prachtkaart maken, dan kan je dag niet meer stuk:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een schatje hoor ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Liesbeth! Je staat trouwens nog altijd niet in mijn leeslijst en zo mis ik vaker berichtjes:0(
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart Liesbeth en is deze Tilda niet om op te vr........, zo schattig hoe ze daar zit met die schoentjes!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schat van een kaartje is dit Liesbeth!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooi kaartje en wat een leuk thema, rood/wit/blauw. Je hebt het heel origineel uitgevoerd. Grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een super leuke kaart, Liesbeth, mooie kleuren heb je gebruikt!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaartje heb je gemaakt voor onze wedstrijd bij Duymelot
    Veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So Gorgeous and perfect for our challenge.
    Thankyou so much for joining in with us this week at MDUC
    Hugs
    Debbie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wat een mooie kaart! Prachtige kleurcombinatie!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth