Volgers

dinsdag 15 mei 2012

Ohoj Tilda in de vaderlandse kleuren.

Hallo blogmaatjes,

Het heeft voor mijn doen even geduurd voordat ik een kaartje te showen heb maar ik heb niet stilgezeten hoor, een kaartje gemaakt dat ik nog niet kan/mag laten zien voor de volgende uitdaging van De Creatieve Zebra, daar is nu een uitdaging "alles mag" dus doe gezellig mee, ik had nu even geen kaartje gemaakt maar de volgende keer ben ik dus weer van de partij.
Het kaartje dat ik nu post heb ik vanmiddag gemaakt, ik ben voor de verandering met mijn buurvrouw aan het freubelen geweest, ik hoop dat zij het ook leuk heeft gevonden en dat we dit vaker gaan doen.
Voor haar was het de eerste keer en het resultaat kan ik niet laten zien maar het zag er veelbelovend uit voor een eerste keer.
Dit is die van mij geworden, Tilda Ohoj uit de nieuwste serie, ingekleurd met de distress.
Papier is van Maya Design en Basic Grey met Color Core.
De sketch is van Sweet Sketch Wednesday, mallen gebruikt van Marianne design, Nellie Snellen en Spellbinders, alle randen bewerkt met Walnut Stain, met de hand geborduurd, een  houten ornamentje behandeld met distress en embossingpoeder, verder verschillende roosjes van WOC, lintje en niet te vergeten het wondgaasje.
Tekst is volgens mij van Annerieke ( maar dat weet ik niet zeker, ben daar al eens eerder de fout mee in gegaan) Speciaal voor jou.
Ik hoop dat jullie hem weer een klein beetje leuk vinden, en nogmaals heel erg bedankt voor al die lieve reacties telkens weer.
Hier is het eindelijk droog vandaag, nu hopen we maar dat het eindelijk weer een klein beetje voorjaar gaat worden, wat jullie.

Liefs Liesbeth


34 opmerkingen:

  1. Wat is dit een prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs mooi met die kleuren! De afbeelding is ook geweldig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh wat een schatje ! Liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi liesbeth
    een erg leuke en mooie kaart en zeker met deze vrolijke kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, I love everything about your card! It is beautiful! Love all the die cuts you used!
    Judi SSW DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schat van een kaart Liesbeth, erg leuk deze stemple in die Hollandse kleuren. Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth,

    wat een leuke Holland kaart, tenminste wat de kleuren betreft! En altijd leuk om met zijn tweetjes te knutselen, he? Ondertussen even bijpraten.... Wie weet vond je buurvrouw het ook leuk en worden dit gezellige knutselmiddagen....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart weer Liesbeth! En van mij mag het ook wel wat droger worden...al voorspellen ze niet veel goeds voor het noord oosten morgen:-(
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beeldschoon, Liesbeth!! Leuk in de hollandse kleuren. Enne....laat die lente maar komen, lol. Het heeft hier de hele dag geregend en geonweerd.....en ocherum ons hondje helemaal overstuur door de donder. Gelukkig is het hier nu ook al een uurtje of 3 stil. Ik hou mijn hart vast voor vannacht. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuk kaartje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk in deze mooie nederlandse kleurtjes !! Toppie kaart Liesbeth !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Liesbeth,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en ook zo mooi ingekleurd.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart en wat een leuke mal heb je gebruikt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Liesbeth this is a beautiful card I just love every little bit about it. Your colours are so pretty and your embellishments are just so cute. Great job and thanks so much for sharing your card with us at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow this is a beautiful card Liesbeth. I love your wonderful details like the diecut image panel and the gorgeous flower and leaf diecuts. Really terrific job on this one! Thanks for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday!
    Sharon, SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, what a gorgeous card. I love your added embellishments. Especially, your flower. thanks for joining us.
    Nancy SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. She's very cute and I love the border and beautiful flower! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

    Peace & Luv,
    Jeannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Klinkt gezellig Liesbeth en wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk kaartje liesbeth

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje Liesbeth!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk stempeltje op dit mooie kaartje, ook leuke kleurencombo gebruikt.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooie kaart Liesbeth
    gezellig hoor zo samen freubelen

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk dat je met de buuf hebt geknutseld en knap dat je dan ook nog zo'n leuke kaart hebt kunnen maken, ik ben heeel slecht in "praten en breien" heb ik gemerkt, hihihi!!

    Liefs, Iree

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind hem leuk!!! Wat een gave stempels zijn dat uit deze nieuwe serie. Jij hebt er iets heel bijzonders mee gemaakt hoor. Een hele dikke pluim voor op je matrozenhoedje hihi.

    Groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super card!
    Your die cut flowers a fantastic. So glad you joined us this week at Sweet Sketch Wednesdays.
    Hugs, Heide SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een lieffie liesbeth
    En wat gezellig dat je met je buuf hebt zitten knutseln
    Altijd gezellig toch!

    groetjes eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke kaart Liesbeth! Je hebt Tilda ook erg mooi ingekleurd en weer leuke details verwerkt. Enne....ik durf het bijna niet te zeggen, ik doe het heel zachtjes (de tekst is niet van mij).

    Groetjes weer,
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooi kaartje Liesbeth, mooi details!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig is je kaartje weer Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtig leuk kaartje is dit geworden. En wat leuk in de Hollandse kleuren. Tilda is schitterend gekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super mooi kaartje! Erg mooie kleuren en ook Tilda ziet er super uit.. Liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth