Volgers

vrijdag 28 september 2012

Little Elf Pipa op een kerstkaartje.

Hallo blogmaatjes,

Allemaal weer erg bedankt voor jullie lieve woorden op mijn witte kerstkaartje, vandaag heb ik weer wat meer kleur voor jullie al zal zo'n witte versie zeker nog eens voorbij komen.
Ik heb deze digi van Mo Manning met de naam Little Elf Pipa ingekleurd met distress en H2o, en wat stickles toegevoegd. Als je de foto aanklikt kun je de stickels en H2o beter zien.
Ik heb voor dit kaartje de sketch gevolgd van Sunday Sketch and stamp.
Het papier is van Pion Design met color-core  en parlemoer, en wat restantjes rood voor de bloemetjes.
Mallen gebruikt van Spellbinders, MD en Joy. Op de achtergrond heb ik met Pan Pastels kerstbomen  verwerkt jammer dat je er niet zoveel meer van ziet. Verder een wondgaasje, rode strikken gemaakt, wat bloemetjes bedekt met sneeuw, en de stempeltjes in postzegelformaat komen van een Kruidvatsetje en heb ik ook met de Pan Pastels bewerkt.
Randen met de hand geborduurd in groen deze keer, de sterretjes zij houten ornamentjes van Xenox.
De tekst is een digitale van Femke.
Het kaartje doet mee met de uitdaging van DP2 Challenge, Ribbons e/o bows.
Ik hoop dat hij weer door de keuring komt, bedankt weer voor jullie bezoek en tot de volgende (kerst)kaart maar weer.

Liefs Liesbeth



11 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, mooi die rode accenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Liesbeth
    wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke digi is deze Elf Pipa,
    je moet zeker mer paypal betalen dan hé Liesbeth
    of kan ik gewoon met ideal betalen dat is wat ik heb. Overigens vind ik je kaartje schitterend geworden.
    Fijn weekend gr Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en wat een leuk stempeltje. .

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig is deze kerstkaart. De digi is zo grappig...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is deze ook weer schitterend Liesbeth, top met die digi, zo grappig. Een plaatje is het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kerstkaart Liesbeth en de stempels blijven leuk!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card just stunning! Thanks so much for joining Mo's Digital Stamps.
    Hugz
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth