Volgers

maandag 19 november 2012

Kerstkaartje met Tilda with puppy.

Hallo blogmaatjes,

Het weekend zit er al weer op voor velen maar de maandag is voor mij altijd een freubeldag, zowel de middag als de avond. Wat heb ik vanmorgen weer mogen genieten van de lieve reacties op mijn vintage kerstkaartje, dankjulliewel daarvoor.
Vanmiddag weer gezellig samen met Frieda de buurvrouw aan het freubelen geweest, we hebben de stempel van de Magnolia Ink ingekleurd met de distress en H2o. En dit is het kaartje dat ik er van gemaakt heb.
Ik heb hiervoor de sketch gebruikt van Simply Magnolia. Het papier is een combinatie van Bo Bunny Powder Mountain, kraft en parlemoerpapier. Ik heb weer verschillende mallen gebruikt van Spellbinders, Noor! Design en marianne Design. alles afgewerkt met hotfixsteentjes, wondgaasje, roosjes van WOC, en besjes van Magnolia, verder nog een houten ijskristal. Randjes weer met DMC geborduurd, en de tekst is van Cuddly Buddly.  Ik ga de foto morgen opnieuw maken als het was lichter en helderder is, maar voor nu moeten jullie het hier mee doen.
Ga ik weer verder met mijn volgende kerstkaartje......lijkt wel productiewerk (lol)
Ik lees tussendoor weer wel wat jullie er van vinden......
fijne avond allemaal

Liefs Liesbeth

challenges: Lovely Hanglar or Sweet magnolia: dies or punches
                  Stamptacular Sunday Challenge: recept.
                  Totaly Tilda Challenge: Christmas recept

38 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart Liesbeth,wat een mooie stempel is dat toch, ik heb het ook, zal er maar eens een kaart mee maken denk ik....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje in mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is ook een scheetje hoor
    heel mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend, en leuke kaart. Prachtige kleuren en super details.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is het toch een leuke stempel! je hebt haar prachtig ingekleurd Liesbeth en je kaart is een plaatje:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ahhh wat een schatje, prachtig kaartje Marlies, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje een heel mooi stempel ook groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een superleuke kaart Liesbeth, leuke stempel en mooie kleuren!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig en stijlvol kaartje

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Liesbeth, wat een lieverdje is dit zeg! Ik vind dit zo 'n leuke stempel, maar heb nog geen tijd gehad 'm te gebruiken. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Liesbeth
    Je hebt er een schatje van gemaakt en toch heerlijk als je op de maandag zo lekker kan freubelen
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief stempeltje van Tilda. Je hebt er een schattig kaartje mee gemaakt!
    Ook je vorige kaartjes zijn weer geweldig leuk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schat van een kaartje heb je er weer van gemaakt. Ik heb dit stempeltje ook, maar helaas nog geen tijd gehad om er mee aan de slag te gaan.
    groeten, aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Liesbeth, prachtig, het afdrukje vind ik ook echt een schatje hoor, supermooie kleuren heb je erbij gebruikt !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart Liesbeth met leuke details.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is weer superlief Liesbeth!! En wat een details weer. Top! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Liesbeth!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is die weer schitterend geworden Liesbeth, helemaal geweldig vind ik hem weer. Prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje is het weer geworden Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gaaf kaartje heb je weer gemaakt! Prachtig papier en die stempel is een echte cutie! Mooi ingekleurd!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hij is erg mooi geworden, goede kleurencombinatie

    liefst jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WAt een prachtige kerstkaart heb je van deze lieve stempel gemaakt. Mooi zo in die kleuren.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WOW, your card is AMAZING!!!! I love the soft tones of brown and blue, it's magical!!! Thanks for joining us this time at Totally Tilda and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Very pretty! Really like the touch of Kraft paper. Thanks for joining us at Totally Tilda.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een hele mooie kaart Liesbeth,mooie kleuren en je stempel super.!!Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart Liesbeth !!
    Ik ben op het moment ook bezig het stempeltje in te kleuren. Het is weer een schatje.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Liesbeth, wat een prachtige kaart heb je gemaakt!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat weer een geweldig mooie kaart is dit Liesbeth.
    En wat een scheetje hé dit stempeltje.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful! love the soft colour combo ...thank you for joining us at Totally Tilda ..good luck!

    xx Hugs Lizzy & TT team

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi wow she is beautiful !! Just adore your dies !! Gorgeous colours too ! Thank you for joining us in the recipe challenge at Totally Tilda :D

    BeantwoordenVerwijderen
  31. This is a beautiful card, fabulous papers, colour combo and design. Thank you for joining our Christmas Recipe challenge over at Totally Tilda.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw Liesbeth wat een schitterende kaart heb je gemaakt en wat gezellig dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beautiful card, I love the blues and the kraft trees, great design, thanks so much for joining our recipe challenge at Totally Tilda, good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. This is so cute and I love the soft colours in your design. Thank you for playing at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia! Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Liesbeth! Deze kleurtjes spreken me altijd aan! :-)
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van LHoSM.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. beautiful card, love the nice soft colours, thank you for joining our challenge at Stamptacular Sunday this week, hugs, martina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth