Volgers

maandag 6 april 2015

Uitslag van ons 2 jarig-bestaan actie bij WLVC.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag zijn we op het punt gekomen om onze kaarten te plaatsen die we gemaakt hebben voor ons 2 jarig bestaan van het We Love Vintage Challenges blog.
Er waren een paar mensen die mijn kaartje goed hadden geraden, maar wat was het leuk om te zien wat jullie rijtjes waren.
Niemand had ze dan ook helemaal goed, de uitslag kun je terugvinden het vintage.blog.
Deze was dus van mij, met de lieve poesjesafbeelding van een knipvel van Syta van Gelderen.
IK hoop dat jullie het wat vinden, de gebruikte mallen zijn van Creative Expressions, één van mijn favorieten op dit moment, ik hoop dat jullie het leuk vonden om een gokje te wagen, en ik wil jullie dan ook uitnodigen om het wlvc.blogspot.com te bezoeken om te zien wie er één van die mooie prijzen gewonnen heeft.

Tot de volgende blogpost, en fijne tweede Paasdag nog.

Liefs Liesbeth

9 opmerkingen:

  1. Whahaha ja we hebben ze het niet gemakkelijk gemaakt met deze prijsvraag, maar wij hebben er in ieder geval lol om gehad. Het is een prachtig kaartje geworden met die lieve katjes erop.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig, leuk dat er een aantal deelnemers dachten dat ik deze kaart gemaakt had hihi. We hebben het ze echt niet gemakkelijk gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is ook jouw kaartje Liesbeth......dat was een leuk wedstrijdje....ik had er maar 3 goed....en ik had niet deze leuke kaart aan jou gerelateerd.....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd een heel moeilijke opdracht .
    Jou kaartje is dan ook heel mooi leuk lief plaatje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie en lieve kaartje, Liesbeth.

    Groetjes,Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw prachtig....echt heel mooi. Wat een gave kleuren .
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw prachtig....echt heel mooi. Wat een gave kleuren .
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee natuurlijk hadden we de kaartjes niet goed geraden...jullie hadden ons helemaal van het padje af geholpen, en ik ging voor de paarse kleur bij jou, hihi. Deze is absoluut niet herkenbaar als een kaartje van jou, maar wel chique Liesbeth!!! Goed gedaan hoor en ik heb er lol in gehad!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth