Volgers

zaterdag 17 september 2016

Bijdrage Time for Magnoliachallenge als gastdesigner.

Hoi blogmaatjes,

Vanwege drukte was het me niet gelukt aan de vorige uitdagingen van Time for magnolia challenges een bijdrage te leveren, maar deze week ben ik toch weer eens speciaal gaan zitten om wat te maken voor de challenge strikjes, en dat mag in de vorm van een mal en echte strikjes.
Dit is mijn bijdrage geworden, met een Magnoliastempel uiteraard.
Ik heb hiervoor een strikjes lintje gebruikt en een mal van een strik.
Tilda heb ik ingekleurd met distress en twinkling H2o, Verder weer veel verschillende mallen, deze keer van Joy (Noor!) Magnolia L'eane en Marianne Design, de strik van Creative Expressions.
Heb ik nog een close up van de stempelafdruk voor jullie, en dan wens ik jullie een fijn weekend verder.

Ik hoop dat het jullie inspireert om gezellig mee te doen, en ik lees uiteraard ook graag jullie mening.
Liefs Liesbeth


4 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth