Volgers

vrijdag 25 augustus 2017

Kaart voor Vintage & More, en mijn schoonmoeder.

Hoi blogmaatjes,

Lang geleden dat ik wat gepost heb, maar de vakantie en een ander project (wat ik maandag laat zien) zijn de oorzaak daarvan, mijn hobbykamer is zeker wel gebruikt tussendoor.
Vandaag een reminder van mijn hand op de FB groep "Vintage & More", als thema deze maand nog Alles Mag als het maar vintage of shabby chic is.
Ik heb een kaart gemaakt voor mijn schoonmoeder die dinsdag 88 gaat worden, het wordt zondag gevierd en mijn blog kijkt ze toch niet dus kan ik hem hier wel posten.
Ik heb designpapier van Prima Marketing gebruikt, één van mijn nieuwe malletjes van de winkel met de A, ook de labeltjes zijn daarvan, ik heb de hele serie maar meegenomen voor dat geld, aan de bovenzijde een rand van Noor! die ik heb verlengd, de blaadjes bij de bloemen zijn van Creative Expressions, de tekst van Crealies, de bloemen zelf van Wild Orchid Crafts.
Verder weer de gebruikelijk frutsels erop in de vorm van pareltjes, kantje, frantage. De cijfers heb ik bewerkt met stempelinkt.
Ik hoop dat jullie met een FB account nog gezellig meedoen en anders weer wat inspiratie voor hier.
Fijn weekend allemaal.
Liefs
Liesbeth

4 opmerkingen:

  1. Supermooi gedaan Liesbeth...prachtige details en mooie warme kleuren bij elkaar!
    Ben heel benieuwd naar je project maandag.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Liesbeth !
    Heel mooie kleuren en details .
    Fijn weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth