Volgers

maandag 9 april 2018

Nieuwe kleine Candy bij 400 volgers.....

DIT BERICHT BLIJFT EVEN BOVENAAN STAAN, VOOR NIEUWE BERICHTEN DUS EVEN NAAR BENEDEN SCROLLEN....

Hoi hoi,


Omdat het alweer zo lang geleden is dat mijn 400 volgers-candy op mijn blog heeft gestaan, deze is al lang vergeven alleen werd het aantal volgers gelijk daarop weer zo'n 10 minder, gaat het tijd worden om een nieuwe poging te doen, vooral omdat bloggen zo leuk is en het hard achteruit loopt hier bij mij........ben zelf ook veel te druk, maar om jullie toch weer een stukje waardering te geven kun je onder dit bericht je naam achterlaten, als ik er weer 400 heb ga ik een knipvellen set van Joy! verloten wat ik zal aanvullen met wat leuke hebbedingetjes.....

Delen mag, heel graag zelfs maar is niet verplicht, ben je al volger doe dan ook gerust mee.
Ik zou zeggen op naar de 400........zoveel zijn het er niet meer te gaan..

Van ieder vel zitten er 2 in, dus kun je er weer vele kaartjes enz. mee maken.



19 opmerkingen:

  1. Wow, al bijna 400n volgers! Mooi aantal hoor.
    ik doe gezellig mee met je candy.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een aantal zeg. 400 daar blijf ik maar lekker van dromen :). Gewoon blijven bloggen hoor. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat moet toch lukken 400!
    Ik wil graag meedoen met je Candy.
    Heel lief van je!
    Zet het op mijn blogje.
    Fijn weekend Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke candy. Ik doe graag mee . En aan die 400 volgers zit je snel.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is weer heel leuk dat je candy weg gaat geven Liesbeth...Die 400 volgers zal je ongetwijfeld snel bereikt hebben...
    en het zijn schitterende plaatjes die je gaat verloten en daar doe ik natuurlijk heel graag een kansje op wagen...Ik zet hem dadelijk in mijn sidebar..
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow bijna 400 volgers, Nog maar 4 te gaan! Bloggen is inderdaad superleuk maaar ook hier regelmatig tijdgebrek om overal een reactie achter te laten. Masr zou het zeker niet willen missen. Je candy is echt heel gaaf, zou er graag mee aan de slag gaan.
    Groeten, Aartjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is toch enorm veel Liesbeth. Hopen dat je de 400 snel gaat halen. Ik was al een hele tijd volger maar zal niet altijd een reactie achterlaten ivm de tijd die het soms kost. Vaak bekijk ik het kaartje dan wel even. Je geeft een super leuk prijs weg en ik ben gek op mooie plaatjes dus doe graag mee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, such a wonderful candy. Thanks for the chance to win.
    I am your follower for a while and shared the pick on my sidebar.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Liesbeth,
    ik doe graag mee hoor! Volger ben ik natuurlijk al super lang!! EN soms verdwijnen er zo maar volgers, bij mij ook. Hopelijk komen er snel weer 3 bij!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie weet ga je weer snel richting de 400 volgers mooie knipvellen zijn het en ik doe er graag aan mee.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volger ben ik al Liesbeth maar ik doe graag mee met jouw Candy, prachtige knipvellen! 400 volgers, wauw!! Ik heb momenteel een Candy voor 125 volgers, hihi! Kom je ook kijken en meedoen? Ik deel jouw Candy op mijn blog. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ben volger van jouw blog,doe graag mee met jouw candy, kan jouw Candy niet delen want ik weet niet hoe dat moet. succes en op naar de 400 volgers.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. First off I want to say excellent blog! I had a quick question in which I'd like
    to ask if you do not mind. I was curious to know how you center yourself and clear your head prior to writing.
    I've had a tough time clearing my thoughts in getting my thoughts out there.
    I truly do take pleasure in writing however it just seems
    like the first 10 to 15 minutes are usually wasted simply
    just trying to figure out how to begin. Any ideas or hints?
    Appreciate it!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You can ask Ingrid, she did this for me, on the right side you can see the name of the blog, cuteblogbackgrounds.blogspot.com, my layout is her's

      Verwijderen
  14. leuke candy en mooie knipvellen loot graag mee
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke Candy Liesbeth en zoveel volgers al! Snap ik wel hoor je kaartjes zijn prachtig. Ben volger van je mooie blog geworden!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie candy Liesbeth. Ik doe graag mee en heb hem op mijn blog gezet. Ik hoop dat je weer gauw op je 400 volgers zit en dat dat aantal dan ook stabiel blijft.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Volger ben ik al bij je Liesbeth. Ik doe heel graag mee aan je candy en zet het in mijn sidebar.
    Groetjes en hopelijk zit je snel aan de 400 volgers succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als nieuwe volger wil ik graag meedoen met je schitterende candy!
    Je maakt prachtige kaarten, leuk om inspiratie op te doen.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth